قوانین و مقررات سیستم DSA 

شما در این سامانه امکان کسب درآمد خود را دارید (این نوع سیستم  استخدامی نمی باشد )

سیستم DSA = دکتر اسپرت افیلیت

ورود شما به سامانه DSA  و همچنین استفاده از خدمات آن به معنای آگاه بودن و پذیرفتن تمامی شرایط و قوانین استفاده از این سامانه و همچنین نحوه صحیح استفاده از آن می باشد.

سامانه DSA ( دکتر اسپرت افیلیت)

سامانه همکاری در فروش (که در این قرارداد به اختصار سامانه همکاری نامیده می شود.)، سامانه ای است که بر روی وب سایت دکتر اسپرت  به آدرس www.drsportvip.ir ایجاد می شود و شامل  تمامی کالاهای  موجود در سایت دکتر اسپرت  می باشد.

بعد از ثبت نام در سیستم همکاری فرو ش در دکتر اسپرت همکاران ما می توانند از سه طریق کسب درآمد انجام دهند :

لینک بازاریابی یا لینک همکاری  از طریق بنر  کمپین ( سیستم کمپین فعلاً غیر فعال است )

زمان و نحوه تسویه حساب :

مشتریان میبایست از  طریق لینک همکاری با دکتر اسپرت (که ازطرف افلیت کار برای ایشان فرستاده شده) وارد سایت شده و خرید خود را نهایی کنند. فقط خریدهایی که از درگاه زرین پال یا خرید چکی باشد مورد قبول جهت محاسبه ی پورسانت افلیت کار میباشد . در پایان روز دهم هر ماه حساب افلیت کار بسته و تا پانزدهم همان ماه توسط تیم حسابداری بررسی شده و در صورت تایید و نداشتن خطا  تسویه حساب انجام شده و درصد تعیین شده(8%) به کیف پول همکاران در حساب کاربری آنها واریز می شود . جهت اعمال پورسانت افیلیت کار، حتما باید مشتری محترم با لینک افیلیت کار وارد شده باشد وعملیات خرید را تکمیل کند

نکته مهم :

دکتر اسپرت در ازای خرید از درگاه های اسنپ پی هیچگونه پورسانتی به افیلیت کار پرداخت نمی کند

تمامی واریزی پورسانت ها صرفا از طریق شمار شبا یا شماره کارت که به نام افیلیت کار در سایت و قسمت ثبت نام وارد کرده است واریز می شود تمامی مشخصات و مدارک افیلیت کار باید حقیقی بوده و با هویت افیلیت کار قابل اتطباق باشد. در صورت مشاهده ی هرگونه مغایرت، حساب افیلیت کار بسته و پورسانت ها لغو می گردد حساب هر افیلیت کار داخل پنل کاربری ایشان قابل مشاهده می باشد

نکات  مهم : 

  • • تمامی واریزی ها از طریق شماره شبا یا شماره کارت انجام می شود و زمانی که کارشناسان دکتر اسپرت تایید نمایند و تقلبی صورت نگرفته باشد تسویه انجام می شود و اگر مدارکی اعم از تقلب در حساب کاربری افراد مشاهده شود هیچ درصد از فروش و ثبت نام به کاربر تعلق نمی گیرد و حساب کاربری همکار در هر سطحی که باشد به صورت دائمی بسته می شود .
  •  • همکاران بایستی به منظور دریافت درآمد و یا وجوه خود، مشخصات کامل خود شامل نام، نام خانوادگی را مطابق با اسناد معتبر هویتی ، شماره تماس و اطلاعات کامل حساب بانکی شماره شبا و شماره کارت خود را در قسمت حساب کاربری خود وارد نمایند، در غیر اینصورت و در صورت مشاهده مغایرت و عدم تطابق اطلاعات، از دفتر مرکزی باشما تماس حاصل خواهد شد .
  •  • همچنین مشخصات، شماره حساب، آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که همکاران در پروفایل خود ثبت می‌کنند، تنها اطلاعات رسمی و مورد تایید همکار است و تمام مکاتبات، پاسخ‌ ها و واریزهای شرکت از طریق آن ها و به آن ها صورت می‌گیرد . 
  •  • دکتر اسپرت حق تغییر شرایط این قرارداد را داشته و موظف است 48 ساعت قبل از تغییرات اطلاعیه ها و ابلاغیه ها در سامانه همکاری در فروش و وبسایت دکتر اسپرت اعلام نماید که به منزله ی ابلاغ به همکاران می باشد. همکاران متعهد هستند تمامی اطلاعیه ها را با دقت مطالعه نموده و طبق آن عمل نمایند. این تغییرات به طور خودکار پس از قرار گرفتن روی وبسایت دکتر اسپرت یه منزله ی اصلاحیه با الحاقیه این قرارداد محسوب می شود و نیاز به هیچگونه تشریفات دیگری جهت امضا و ابلاغ نمی باشد. سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی دکتر اسپرت به اطلاعات خصوصی همکارانی که از خدمات سامانه استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند .
  •  . هرگونه استفاده غیر مجاز، از مطالب و محصولات سایت حق پیگرد قانونی را برای دکتر اسپرت محفوظ می‏‌دارد. شرایط پذیرش همکاران  فعالیت سیاسی نداشته باشد.  مطابق با قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران باشد

گروه بازرگانی دکتر اسپرت پشتیبان شما در فروش شما