لوکس ترین ها

خودرو های لوکس و لاکچری لزوما به معنی گران بودن یا سرعت بالای آنها نیست. خودرو هایی لوکس حساب میشوند که پرستیژ بالا، سواری راحت و آرام و دارای امکانات رفاهی زیادی باشند.

البته این خودرو های لوکس و لاکچری از قیمت های بالایی برخوردار هستند. امروز سعی کرده‌ایم تا ده تا از لوکس ترین خودرو های سال را معرفی بکنیم.

1-مرسدس AMG GT S

این مدل از مرسدس کوپه جزو لوکس ترین خودرو ها محسوب میشود.

مرسدس AMG GT S

این مدل از این خودرو از موتور ۸ سیلندری بهره میبرد که مجهز به دو توربو شارژ بوده و حجم آن ۴ لیتر می باشد.  قدرت این مرسدس بنز جذاب ۵۱۵ اسب بخار بوده و دارای ۴۹۴ پوند فوت گشتاور می باشد. این ماشین با گیربکس هفت سرعته اتوماتیک، تنها در ۳.۸ ثانیه از صفر تا ۶۲ مایل در ساعت، سرعت می گیرد.

کابین این خودرو به گونه ای طراحی شده است تا بتواند راحتی و آرامش را برای سرنشینان به ارمغان بیاورد. صدای موتور را تنها از بیرون می توانید بشنوید. شما در دوی داشبورد این خودروی لوکس و جذاب به یک نمایشگر مرکزی ۱۰.۲ اینچی و ابزاری کاملاً دیجیتالی دسترسی دارید. دستان شما فقط چرم ناپا را بر روی فرمان لمس خواهد کرد.

2-هیوندای جنسیس G70

شرکت جنسیس یکی از شرکت های تولید کننده ماشین های لوکس بازار میباشد که مسیر و راه خود را پیش گرفته است و این مدل G70 نیز یکی از لوکس ترین مدل های این شرکت میباشد.

هیوندای جنسیس G70

این وسیله نقلیه قدرت ۳۶۵ اسب بخار را از یک موتور ۶ سیلندر توربو شارژ ۳.۳ لیتری عبور می دهد که از طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک با انتخاب خریدار چرخ دنده عقب یا پیشرانه تمام چرخ منتقل می شود.

کابین داخلی این خودرو بسیار زیبا و لاکچری میباشد که زیبایی چرم های نرم آن خیره کننده است. یکی از ویژگی های این خودرو دارا بودن سیستم صوتی با 15 اسپیکر میباشد که توسط Lexicon طراحی و ساخته شده است.

3-لکسوس RC F

شرکت لکسوس را میتوان لوکس ترین شرکت سازنده خودرو های لوکس دانست که با مدل هایی همچون IC500 استاندارد خودرو های لوکس را جابجا کرده است؛ مدل RC F نیز یکی از مدل های اقتصادی این شرکت میباشد که همچنان نیز بسیار لاکچری و لوکس میباشد.

لکسوس RC F

موتور این خودرو ۸ سیلندری بوده و حجم آن ۵.۰ لیتر میباشد. و با قدرت ۴۷۲ اسب بخار و گشتاور ۳۹۵ پوندفوتی و با استفاده از سیستم کنترل لانچ یکپارچه، این کوپه لوکس را تنها در ۴.۲ ثانیه، ۶۰ مایل در ساعت پیش می برد.

صندلی های داخل کابین این مدل از چرم آلکانترا به رنگ قرمز میباشد که یک مورد خاص و بسیار لوکس میباشد. درها و داشبور نیز از فیبر کربن خالص با رنگ قرمز خیره کننده تولید شده اند که همگی محصول آلکانترا میباشند.

4-بی‌ام‌و M8 کوپه

این مدل از خودروی بی‌ام‌و جزو اولویت های ماشین های لوکس این شرکت به شمار میرود که از تراز بالایی برخوردار میباشد. مدل کوپه M8 طراحی شده برای مسابقه بسیار لوکس و پرقدرت میباشد.

بی‌ام‌و M8

این خودرو دارای موتور ۸ سیلندر بوده و حجم آن ۴.۸ لیتر میباشد این خودرو با موتور توربوشارژ دوگانه خود ۶۱۷ اسب بخار قدرت و گشتاور ۵۵۳ پوندی نیرو تولید میکند.مدل M8 مسابقه ای می تواند دقیقاً در سه ثانیه از حالت سکون با سرعت ۶۰ مایل در ساعت به بالاترین سرعت خود یعتی ۱۸۹ مایل در ساعت برسد.این ماشین از فناوری تمامچرخ محرک X درایو و گیربکس ۸ سرعته برخوردار است.

طراحی کابین داخلی این مدل تمام از فیبر کربن مقاوم میباشد. شما میتوانید از صفحه نمیاشگر 10.25 اینچی داخل کابین این خودرو لذت ببرید و این پکیج لوکس با سیستم صوتی Harman Kardon توسط شرکت BMW کامل شده است.

5-آکورا RLX هیبرید

شرکت آکورا از این مدل به عنوان یک سدان لوکس و دارای فناوری بالا رو نمایی کرده است که جزو دسته خودروی لوکس بازار محسوب میشود. شرکت Acura یکی از تولید کنندگان خودرو های لوکس میباشد که از سال 1986 میلادی در حال فعالیت میباشد.

آکورا RLX

قلب این سدان قدرتمند پیشرانه پیشرفته سه موتوره هیبریدی Acura است. در قسمت جلوی RLX ، یک موتور ۳.۵ لیتری ۶ سیلندره با یک موتور الکتریکی جفت می شود تا چرخ های جلو را به حرکت دربیاورند. چرخ های عقب توسط یک جفت موتور برقی هدایت می شوند تا همه چرخ های خودرو را توسط رایانه برای کشش و انتقال پیشرانه کنترل کنند.

RLX اسپورت هیبریدی در کل ۳۷۷ اسب بخار قدرت و ۳۴۱ پوند فوت گشتاور در کل سیستم ایجاد میکند. در حالی که رتبه بندی مصرف سوخت EPA این خودرو ۲۸ mpg در سطح شهر و ۲۹ mpg در بزرگراه میباشد.

این خودرو دارای راهنمای پیشرفته برای راننده میباشد که از فناوری AcuraWatch استفاده شده است. این خودرو دارای سیستم صوتی ساخت شرکت krell میباشد.

بیشتر ببینید: انواع اقلام لوکس خودرو جهت زیبایی و راحتی ماشین شما

6-اینفینیتی Q70L

یک سدان بزرک با فضای بسیار زیاد کابین مخصوصا برای صندلی های عقب. این مدل خودرو برای حداکثر آرامش و راحتی برای صندلی های عقب طراحی شده است که جزو لوکس ترین ها نیز به شمار میرود.

اینفینیتی Q70L

زیر کاپوت این ماشین، شما میتوانید یک موتور ۸ سیلندری با حجم ۵.۶ لیتر که دارای ۴۱۶ اسب بخار قدرت و ۴۱۴ پوند فیت گشتاور میباشد را مشاهده کنید. طول درب های عقب این خودرو بزرگتر از حد معمول است برای راحتی به هنگام ورود و خروج سرنشینان عقب خودرو طراحی شده است.این خودرو دارای سیستم کنترل نویز صوتی میباشد و از سیستم صوتی Bose  بهره میبرد که دارای 16 اسپیکر میباشد. فضای پشتی این خودرو به یکی از آرام ترین و رها ترین کابین های خودرویی لوکس تبدیل شده است که تجربه لذت بخشی را به سرنشینان آن میدهد.

7-آئودی RS5

این مدل از شرکت آئودی یکی از سدان های چهار درب لوکس بازار میباشد که با دارا بودن سقف انتهایی شیب دار باعث شده تا این مدل از یک سدان سنتی متفاوت باشد و بیشتر باب میل راننده باشد.

آئودی RS5

این طراحی ها در مدل های مختلفی ارائه می شود ، مانند A5 ، S5 و نهایتا در صدر این لیست RS5 قرار دارد. این کوپه لوکس چهار دره دارای یک موتور۶ سیلندر با حجم ۲.۶ لیتری توربوشارژ دوگانه است که در ۳.۹ ثانیه خودروی RS5 را به ۶۰ مایل در ساعت می رساند.

این خودرو دارای پنچ صندلی راحت برای افراد بزرگسال میباشد.فضای داخلی کابین آن نیز با چرم پوشیده شده است. این مدل به عنوان یک طرح اختصاصی دارای فرمان D شکل میباشد که به شما تجربه رانندگی ماشین های مسابقه ای همین شرکت را میدهد!

8-ولوو S90 T8

این خودروی سوئدی دارای یک موتور هیبریدی با عملکرد فوق العاده میباشد که جزو لوکس ترین و لاکچری ترین خودروهای بازار میباشد.

ولوو S90 T8 

 

ماشین ولوو تی هشت هیبریدی برای تأمین نیروی چرخ های عقب از یک موتور الکتریکی و یک موتور بنزینی ۲.۰ لیتری که هر دو موتور از نوع توربوشارژ و سوپرشارژ میباشند استفاده میکند، قدرت این خودرو ۴۰۰ اسب بخار و گشتاور آن نیز ۴۷۲ پوند فوت می باشد.

این خودرو با عایق کاری بهتر اتاق و جذب مطلوب تر ضربات جاده های ناهموار شایسته بهتری برای لوکس بودن میباشد زیرا سواری با این خودرو در نهایت آرامش و آسایش انجام میشود و تجربه لذت بخشی را برای سرنشینان خود به ارمغان میاورد.

9-کادیلاک CT6-V Blackwing

همیشه خودرو های آمریکایی در لیست برترین خودرو های لوکس قرار داشته اند؛ این مدل از  کادیلاک نیز خود یکی از اثبات کنندگان این امر میباشد که در این زمینه بی رقیب است.

کادیلاک CT6-V Blackwing

خودروی صدرنشین Cadillac دارای یک موتور “Blackwing” 8 سیلندر با حجم ۴.۲ لیتری توربوشارژ دوگانه می باشد. این موتور میتواند ۵۵۰ اسب بخار نیرو و ۶۲۷ پوند فوت گشتاور را برای خودرو ایجاد کند .گیربکس این خودرو ۱۰ سرعته و اتوماتیک بوده و همچنین تمام چرخ محرک میباشد. هر موتور Blackwing شخصاً توسط مکانیکی که آن را مونتاژ کرده، امضا شده است.

این خودرو از فناوری Super Cruise بهره میبرد که به راننده در جاده های شهری و برون شهری کمک میکند و این کار را آسان تر برای کاربر میکند. با این تکنولوژی شما همیشه باید حواستان به جاده باشد، اما می توانید برای اولین بار با خیال راحت کاری به چرخها نداشته باشید. این نوعی امکان لوکس خاص میباشد که هیچ خودروساز دیگری قادر به ارائه آن نیست.

10-جگوار XJR 575

برترین سدان انگلیس ، مدل چرخ پایه بلند Jaguar XJR575 میباشد ، دلیل نامگذاری این مدل به این نام این است که این خودرو دارای موتور هشت سیلندر ۵ لیتری است که به توربو شارژر مجهز بوده، و می تواند ۵۷۵ اسب بخار نیرو تولید کند.

جگوار XJR 575

این ماشین به اندازه کافی بزرگ است تا برای هر کسی راحت باشد. در داخل شما یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی دیجیتالی برای راننده دارید ،به علاوه یک رابط اطلاعاتی صفحه لمسی ۱۰ اینچی لمسی جهت ناوبری. گوش های شما عاشق این ماشین خواهند شد، زیرا شما از یک سیستم صوتی Meridian با ۲۰ بلندگو بهره می برید.

XJR575 دارای چرخ های ویژه ۲۰ اینچی ، تریم خاموشی و نورپردازی کامل LED دورتادور خودرو میباشد. در دنیای سدان های لوکس با کیفیت بالا ، هنوز هیچ چیز کاملاً شبیه یک جاگ بزرگ وجود ندارد.

 

کلام آخر

اکنون که با این خودرو های لوکس آشنا شدیم بهتر میدانیم که لوکس بودن و لاکچری بودن خودرو ها لزوما به معنای سرعت بالای خودرو یا گران قیمت بودن آن نیس بلکه کیفیت ساخت و آرامش و آسایش به هنگام استفاده از آن خودرو میباشد که شرکت های تولید کننده این خودرو ها آن را برای مشتریان خود به ارمغان میاورند.

لوکس ترین خودرو های جهان

در آخر نیز لیست این خودرو ها را کنار هم میتوانید مشاهده بفرمایید:
  1. مرسدس AMG GT S (آ اِم جی تی اِس)
  2. هیوندای جنسیس G70 دینامیک
  3. لکسوس آرسی اِف (Lexus RC F Track)
  4. ۲۰۲۰ BMW M8 کوپه مسابقه ای
  5. آکورا Acura RLX اسپورت هیبریدی
  6. اینفینیتی Infiniti Q70L 5.6X Luxe
  7. آئودی Audi RS5 اسپورت بک
  8. ولوو T8 Volvo S90 هیبریدی
  9. کادیلاک CTS-V تویین توربو
  10.  جگوار XJR575

بیشتر ببینید: انواع اقلام لوکس خودرو جهت زیبایی و راحتی ماشین شما